Looking For Anything Specific?

פיטר פלצ'יק ואשתו : השקה של כוכבים בארוע בגן הבוטני - חדשות מודיעין - פיטר פלצ'יק הוא אולי הגיבור הכי אנונימי.

פיטר פלצ'יק ואשתו : השקה של כוכבים בארוע בגן הבוטני - חדשות מודיעין - פיטר פלצ'יק הוא אולי הגיבור הכי אנונימי.. על היעדים התחרותיים הבאים של פיטר, ענתה יולזרי תשובה ברורה מאוד: פיטר פלצ'יק יתמודד על הארד, סנסציה בבריכה האולימפית ושיוטים ישראליים טובים אבל לא מספקים. | רגע כואב לאורי ששון שנפצע בחצי הגמר ופרש לקראת הקרב על הארד. לג'ודו נותרו עוד שני ימי תחרות, במשקלים הכבדים ביותר לגברים ולנשים ובתחרות הקבוצתית, אבל אחרי ההפסד של פיטר פלצ'יק בבית הניחומים היום וסיום עוד יום בלי מדליה. Judoka peter paltchik wins the gold.

דקה בתוך הארכה, פלצ'יק הרשים עם ווזארי בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה בג'ודו, נמצא בשיא ההכנות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021, בתקווה שאכן תתקיים השנה. אחרי ההדחה המפתיעה של שגיא מוקי, גם פיטר פלצ'יק נפרד מהתחרות מבלי מדליה אולימפית. רגע לפני אליפות העולם בטוקיו, הג'ודוקא הבכיר פותח את הפצעים ולא מתבייש להצהיר: גלריית התמונות של פיטר פלצ'יק.

התגעגענו: כוכבי "חתונמי" חזק בזוגיות
התגעגענו: כוכבי "חתונמי" חזק בזוגיות from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
תוכלו לראות בגלריה תמונות מקרבות, אימונים, קבלת מדליות ומאחורי הקלעים של פיטר פלצ'יק. אחרי ההפסד של פלצ'יק, ברשתות מבקרים: פלצ'יק (משקל עד 100 קג), עלה לראשונה בקריירה לגמר אליפות אירופה בג'ודו שנערכת בפראג. © ניב אהרונסון פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי רק לפני שבועיים חל יום האהבה, הוולנטיינ'ז דיי, אבל נראה שהג'ודקאי ההורס פיטר פלצ'יק, הוא לא אחד שצריך יום מיוחד על מנת להפגין את אהבתו לאשתו, דניאל. אספנו לכם את הציוצים מרחבי הרשת. כך שבשבוע שעבר הוא החליט להפת. דקה בתוך הארכה, פלצ'יק הרשים עם ווזארי בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. אתמול, כאמור, הכריע ההג'ודאי פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) את יריבו מאזרבייג'ן, אלמר גאסימוב.

אתמול, כאמור, הכריע ההג'ודאי פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) את יריבו מאזרבייג'ן, אלמר גאסימוב.

יש עוד לאן לעלות, הוא יגיע בעזרת השם לאולימפיאדת טוקיו 2,020, וכולכם תראו מה הוא שווה. גלריית התמונות של פיטר פלצ'יק. גם בקרב הזה הוא לא הציג ג'ודו גדול. מוקי, שלא ישתתף הפעם, מדורג שני במשקל שלו (עד 81 קג). פיטר פלצ'יק הוא אולי הגיבור הכי אנונימי. בגמר, פיטר התמודד מול ארמן אדמיאן הרוסי, שגרר את ישראלי לניקוד זהב. רגע אחרי, ברשתות לא נותרו אדישים. פיטר פלצ'יק זוכה בכסף באליפות אירופה 2011. פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה בג'ודו, נמצא בשיא ההכנות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021, בתקווה שאכן תתקיים השנה. נכון למרץ 2020, פלצ'יק מדורג שלישי בדירוג העולמי ושלישי בדירוג האולימפי. | רגע כואב לאורי ששון שנפצע בחצי הגמר ופרש לקראת הקרב על הארד. אחרי ההפסד של פלצ'יק, ברשתות מבקרים: הקרב שלו מול אלנחאס המשיך לניקוד זהב.

פיטר פלצ'יק מגיב אחרי הדחתו מטוקיו (צילום וידאו: מסיימים את התחרות עם זהב של פלצ'יק וכסף של פליקר (66 קג), ושני רבעי גמר (אורי ששון וטוהר בוטבול), וזה כשמוקי לא התחרה. על היעדים התחרותיים הבאים של פיטר, ענתה יולזרי תשובה ברורה מאוד: אתמול, כאמור, הכריע ההג'ודאי פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) את יריבו מאזרבייג'ן, אלמר גאסימוב. את התוצאות היה אפשר לראות בגראנד סלאם תל אביב בחודש שעבר, שם זכה במדליית כסף.

התגעגענו: כוכבי "חתונמי" חזק בזוגיות
התגעגענו: כוכבי "חתונמי" חזק בזוגיות from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
ג'ודו (עד 100 קג) אגודה: את יום הקרבות החל פלצ'יק עם ניצחון בסיבוב השני על אלמר גאסימוב, בקרב עיקש שנמשך. אחרי ההפסד לוולף ברבע הגמר הוא היה חייב לנצח בשני קרבות כדי לזכות במדליית ארד. אחרי ההפסד של פלצ'יק, ברשתות מבקרים: הקרב שלו מול אלנחאס המשיך לניקוד זהב. נכון למרץ 2020, פלצ'יק מדורג שלישי בדירוג העולמי ושלישי בדירוג האולימפי. רגע אחרי, ברשתות לא נותרו אדישים. פיטר פלצ'יק מגיב אחרי הדחתו מטוקיו (צילום וידאו:

הקרב שלו מול אלנחאס המשיך לניקוד זהב.

את התוצאות היה אפשר לראות בגראנד סלאם תל אביב בחודש שעבר, שם זכה במדליית כסף. בגיל 4 החל להתאמן בעיר מגוריו. פיטר פלצ'יק זוכה בכסף באליפות אירופה 2011. ג'ודו ניחומים, חצי וגמר עד 100 ק''ג. בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום תחנה בדרך לזהב. אתן את החיים על המזרן: Judoka peter paltchik wins the gold. פיטר פלצ'יק, שמתחרה במשקל של עד 100 קג, זכה הערב (מוצש) במדליית הזהב בגמר בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. אספנו לכם את הציוצים מרחבי הרשת. אכזבה גדולה במשלחת הישראלית לטוקיו מהג'ודו שלא הצליח עד כה להביא לישראל מדליה. גם בקרב הזה הוא לא הציג ג'ודו גדול. בגמר, פיטר התמודד מול ארמן אדמיאן הרוסי, שגרר את ישראלי לניקוד זהב. | רגע כואב לאורי ששון שנפצע בחצי הגמר ופרש לקראת הקרב על הארד.

פיטר פלצ'יק ברבע גמר אליפות אירופה לג'וניור 2011. אחרי ההדחה המפתיעה של שגיא מוקי, גם פיטר פלצ'יק נפרד מהתחרות מבלי מדליה אולימפית. פיטר פלצ'יק ואשתו דניאל יולזרי (חדשות עשר ). אחרי ההפסד לוולף ברבע הגמר הוא היה חייב לנצח בשני קרבות כדי לזכות במדליית ארד. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

השקה של כוכבים בארוע בגן הבוטני - חדשות מודיעין
השקה של כוכבים בארוע בגן הבוטני - חדשות מודיעין from modiin-news.co.il
מסיימים את התחרות עם זהב של פלצ'יק וכסף של פליקר (66 קג), ושני רבעי גמר (אורי ששון וטוהר בוטבול), וזה כשמוקי לא התחרה. את יום הקרבות החל פלצ'יק עם ניצחון בסיבוב השני על אלמר גאסימוב, בקרב עיקש שנמשך. הישג נהדר לג'ודוקא שניצח את. אחרי ההפסד לוולף ברבע הגמר הוא היה חייב לנצח בשני קרבות כדי לזכות במדליית ארד. פיטר פלצ'יק זוכה בכסף באליפות אירופה 2011. פיטר, איך אתה מרגיש עכשיו כשהאופוריה קצת שקעה? לג'ודו נותרו עוד שני ימי תחרות, במשקלים הכבדים ביותר לגברים ולנשים ובתחרות הקבוצתית, אבל אחרי ההפסד של פיטר פלצ'יק בבית הניחומים היום וסיום עוד יום בלי מדליה. פיטר פלצ'יק זכה היום (ב') במדליית הזהב בגרנד סלאם באבו דאבי, ודאג שגם הערב תושמע התקווה באבו דאבי, אחרי ששגיא מוקי פיטר פלצ'יק הבטיח היום (שבת) מדליה רביעית לישראל בגרנד סלאם תל אביב בג'ודו.

נכון למרץ 2020, פלצ'יק מדורג שלישי בדירוג העולמי ושלישי בדירוג האולימפי.

יום יבוא ואדורג ראשון בעולם. פיטר פלצ'יק, שמתחרה במשקל של עד 100 קג, זכה הערב (מוצש) במדליית הזהב בגמר בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. גם בקרב הזה הוא לא הציג ג'ודו גדול. אתן את החיים על המזרן: פלצ'יק (משקל עד 100 קג), עלה לראשונה בקריירה לגמר אליפות אירופה בג'ודו שנערכת בפראג. יש עוד לאן לעלות, הוא יגיע בעזרת השם לאולימפיאדת טוקיו 2,020, וכולכם תראו מה הוא שווה. פיטר פלצ'יק זכה היום (ב') במדליית הזהב בגרנד סלאם באבו דאבי, ודאג שגם הערב תושמע התקווה באבו דאבי, אחרי ששגיא מוקי פיטר פלצ'יק הבטיח היום (שבת) מדליה רביעית לישראל בגרנד סלאם תל אביב בג'ודו. מסיימים את התחרות עם זהב של פלצ'יק וכסף של פליקר (66 קג), ושני רבעי גמר (אורי ששון וטוהר בוטבול), וזה כשמוקי לא התחרה. ג'ודו (עד 100 קג) אגודה: בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום תחנה בדרך לזהב. כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון. פלצ'יק, שעלה אוטומטית לסיבוב השני, נעזר במצלמות הטלוויזיה וניצח בווזארי בתוך ניקוד הזהב את לאוטגונבחאר לחאגוואסורן המונגולי בשמינית הגמר. אכזבה גדולה במשלחת הישראלית לטוקיו מהג'ודו שלא הצליח עד כה להביא לישראל מדליה.

ג'ודו (עד 100 קג) אגודה: פיטר פלצ'יק. אתמול, כאמור, הכריע ההג'ודאי פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) את יריבו מאזרבייג'ן, אלמר גאסימוב.

Posting Komentar

0 Komentar